|  Mladina 6  |  Kultura

Koncert Damir Imamović Tria

Klub Cankarjevega doma, Ljubljana

Mario Batelić, Radio Študent: “Če sem lani v Cerknem občudoval predvsem njegovo zamaknjeno predanost vokalnemu nadgrajevanju sevdalink, sem tokrat ostal odprtih ust ob njegovem fascinantnem igranju kitare. Šest strun je prebiral kot lutnjo; z osupljivo čustveno virtuoznostjo je vedel, kdaj (in kje) poiskati odzven, kdaj utišati, odkod naprej predati muziko imenitnima spremljevalcema. Sevdalinke so ‘prosto po Aleksi Šantiću’ zajazzirale, čustvovale v univerzalnem jeziku, kjer se beseda pretaka v zven, zven pa spregovori besedo odrešitve. Mistično.”

Mario Batelić, Radio Študent: “Če sem lani v Cerknem občudoval predvsem njegovo zamaknjeno predanost vokalnemu nadgrajevanju sevdalink, sem tokrat ostal odprtih ust ob njegovem fascinantnem igranju kitare. Šest strun je prebiral kot lutnjo; z osupljivo čustveno virtuoznostjo je vedel, kdaj (in kje) poiskati odzven, kdaj utišati, odkod naprej predati muziko imenitnima spremljevalcema. Sevdalinke so ‘prosto po Aleksi Šantiću’ zajazzirale, čustvovale v univerzalnem jeziku, kjer se beseda pretaka v zven, zven pa spregovori besedo odrešitve. Mistično.”
© Luka Novak






 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 6  |  Kultura

Mario Batelić, Radio Študent: “Če sem lani v Cerknem občudoval predvsem njegovo zamaknjeno predanost vokalnemu nadgrajevanju sevdalink, sem tokrat ostal odprtih ust ob njegovem fascinantnem igranju kitare. Šest strun je prebiral kot lutnjo; z osupljivo čustveno virtuoznostjo je vedel, kdaj (in kje) poiskati odzven, kdaj utišati, odkod naprej predati muziko imenitnima spremljevalcema. Sevdalinke so ‘prosto po Aleksi Šantiću’ zajazzirale, čustvovale v univerzalnem jeziku, kjer se beseda pretaka v zven, zven pa spregovori besedo odrešitve. Mistično.”

Mario Batelić, Radio Študent: “Če sem lani v Cerknem občudoval predvsem njegovo zamaknjeno predanost vokalnemu nadgrajevanju sevdalink, sem tokrat ostal odprtih ust ob njegovem fascinantnem igranju kitare. Šest strun je prebiral kot lutnjo; z osupljivo čustveno virtuoznostjo je vedel, kdaj (in kje) poiskati odzven, kdaj utišati, odkod naprej predati muziko imenitnima spremljevalcema. Sevdalinke so ‘prosto po Aleksi Šantiću’ zajazzirale, čustvovale v univerzalnem jeziku, kjer se beseda pretaka v zven, zven pa spregovori besedo odrešitve. Mistično.”
© Luka Novak






Boštjan Cvek, vodja Zavoda Gabrijel fest Cerkno: “Že ko smo lani gostili trio na festivalu Jazz Cerkno, smo se lahko prepričali o mojstrskem igranju in odrskem nastopu. Na tokratnem koncertu je Klub Cankarjevega doma s svojo intimnostjo in odlično akustiko dodatno podžgal Damirja in njegova dva muzičista, da so se popolnoma predali prefinjeni glasbi in nori improvizaciji. Osupljiv primer, kako lahko tradicionalno muziko (sevdalinke) igraš na moderni način tudi v času ‘recesije’, ne da bi pozabil na korenine. Zelo dobro!!!”

Boštjan Cvek, vodja Zavoda Gabrijel fest Cerkno: “Že ko smo lani gostili trio na festivalu Jazz Cerkno, smo se lahko prepričali o mojstrskem igranju in odrskem nastopu. Na tokratnem koncertu je Klub Cankarjevega doma s svojo intimnostjo in odlično akustiko dodatno podžgal Damirja in njegova dva muzičista, da so se popolnoma predali prefinjeni glasbi in nori improvizaciji. Osupljiv primer, kako lahko tradicionalno muziko (sevdalinke) igraš na moderni način tudi v času ‘recesije’, ne da bi pozabil na korenine. Zelo dobro!!!”
© Nada Žgank

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.