14. 5. 2009 | Mladina 19 | Kultura | Plošča
Full Blast: Black Hole
2009, Atavistic
Ob marčevskem koncertu Petra Brötzmanna (skupaj s Toshinorijem Kondom, Paalom Nilssen-Lovom in Massimom Pupillom) v mariborskem Narodnem domu so nekateri kulturniški veljaki podvomili o smiselnosti takšnega zvočnega prevratništva. V nekoliko manj zvezdniški navezi (Marino Pliakas - električni bas, Michael Wertmüller - bobni), a z nič manj ekstremno zvočno pronicljivostjo Brötzmann ustvarja pod zgovorno znamko Full Blast. Za glasbenika, ki je s klasiko Machine Gun (1968) za evropsko improvizirano glasbo storil nekaj podobnega, kot je Coltrane s ploščo Ascension storil za ameriško »novo stvar«, radikalno poseganje izven konvencionalnega jazzovskega idioma ni le ena od možnosti, pač pa nekaj povsem samoumevnega. Nemški pihalec v raziskovanju ekstremnega, hrupnega zvočnega terorja kljub oseminšestdesetim pomladim ne pojenjuje. Celo nasprotno.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.