|  Mladina 30  |  Kultura

Fotopub

Festival dokumentarne fotografije, Novo mesto

Tomaž Lunder, fotograf: “Mislim, da je Fotopub po devetih letih dosegel svojo zrelost. Mogoče tudi z izbiro tujega selektorja, ki je prinesel svežino in nov pristop k mediju. V Sloveniji pogrešam še festival oziroma delavnice drugih zvrsti fotografije, vsekakor pa se zvrsti prepletajo med seboj, kar je bilo vidno na otvoritveni razstavi Abbie Trayler-Smith. Njeni portreti močno presegajo zgolj dokumentarno noto in močno posegajo tudi na polje intimnosti fotografskega portreta.”

Tomaž Lunder, fotograf: “Mislim, da je Fotopub po devetih letih dosegel svojo zrelost. Mogoče tudi z izbiro tujega selektorja, ki je prinesel svežino in nov pristop k mediju. V Sloveniji pogrešam še festival oziroma delavnice drugih zvrsti fotografije, vsekakor pa se zvrsti prepletajo med seboj, kar je bilo vidno na otvoritveni razstavi Abbie Trayler-Smith. Njeni portreti močno presegajo zgolj dokumentarno noto in močno posegajo tudi na polje intimnosti fotografskega portreta.”
© Borut Peterlin


 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 30  |  Kultura

Tomaž Lunder, fotograf: “Mislim, da je Fotopub po devetih letih dosegel svojo zrelost. Mogoče tudi z izbiro tujega selektorja, ki je prinesel svežino in nov pristop k mediju. V Sloveniji pogrešam še festival oziroma delavnice drugih zvrsti fotografije, vsekakor pa se zvrsti prepletajo med seboj, kar je bilo vidno na otvoritveni razstavi Abbie Trayler-Smith. Njeni portreti močno presegajo zgolj dokumentarno noto in močno posegajo tudi na polje intimnosti fotografskega portreta.”

Tomaž Lunder, fotograf: “Mislim, da je Fotopub po devetih letih dosegel svojo zrelost. Mogoče tudi z izbiro tujega selektorja, ki je prinesel svežino in nov pristop k mediju. V Sloveniji pogrešam še festival oziroma delavnice drugih zvrsti fotografije, vsekakor pa se zvrsti prepletajo med seboj, kar je bilo vidno na otvoritveni razstavi Abbie Trayler-Smith. Njeni portreti močno presegajo zgolj dokumentarno noto in močno posegajo tudi na polje intimnosti fotografskega portreta.”
© Borut Peterlin


Bojan Radovič, fotograf: “Prijetno sem bil presenečen nad številom udeležencev in kakovostjo razstav, ki so v primerjavi s prejšnjimi leti zelo napredovale v smislu kuratorstva in postavitve. Prvi večer me je zelo navdušila čustvena razstava fotografinje Abbie Trayler-Smith, ki se je lotila zgodb emigrantov, ki bi jih v našem kontekstu lahko primerjali z izbrisanimi. Fotopub je v slovenskem merilu unikaten, ker ima poleg razstav v programu tudi delavnice, s tem pa lahko lažje pridobiva udeležence kot teoretična predavanja.”

Bojan Radovič, fotograf: “Prijetno sem bil presenečen nad številom udeležencev in kakovostjo razstav, ki so v primerjavi s prejšnjimi leti zelo napredovale v smislu kuratorstva in postavitve. Prvi večer me je zelo navdušila čustvena razstava fotografinje Abbie Trayler-Smith, ki se je lotila zgodb emigrantov, ki bi jih v našem kontekstu lahko primerjali z izbrisanimi. Fotopub je v slovenskem merilu unikaten, ker ima poleg razstav v programu tudi delavnice, s tem pa lahko lažje pridobiva udeležence kot teoretična predavanja.”
© Borut Peterlin

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.