|  Mladina 36  |  Kultura

28. grafični bienale

MGLC in druge galerije, Ljubljana

Mitja Bravhar, pomočnik direktorja Kino Šiška za menedžment in finance: “Tako široka zasnova in kompleksna mednarodna prireditev, kot je ljubljanski bienale, vsekakor zasluži pozornost širše javnosti. Žal v vedno prehitrem ‘otvoritvenem’ pregledu razstavnih del v osrednjem prizorišču sem zaznal skupen motiv - urbanost; predmeti in vsebina se prepletajo z mestnimi elementi, pa naj bo to klasična ali sodobna postavitev, podkrepljena s svetlobnimi efekti ali računalniško tehnologijo. Dela poosebljajo našo realnost in življenje v mestu nasploh.”

Mitja Bravhar, pomočnik direktorja Kino Šiška za menedžment in finance: “Tako široka zasnova in kompleksna mednarodna prireditev, kot je ljubljanski bienale, vsekakor zasluži pozornost širše javnosti. Žal v vedno prehitrem ‘otvoritvenem’ pregledu razstavnih del v osrednjem prizorišču sem zaznal skupen motiv - urbanost; predmeti in vsebina se prepletajo z mestnimi elementi, pa naj bo to klasična ali sodobna postavitev, podkrepljena s svetlobnimi efekti ali računalniško tehnologijo. Dela poosebljajo našo realnost in življenje v mestu nasploh.”
© Borut Peterlin


 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 36  |  Kultura

Mitja Bravhar, pomočnik direktorja Kino Šiška za menedžment in finance: “Tako široka zasnova in kompleksna mednarodna prireditev, kot je ljubljanski bienale, vsekakor zasluži pozornost širše javnosti. Žal v vedno prehitrem ‘otvoritvenem’ pregledu razstavnih del v osrednjem prizorišču sem zaznal skupen motiv - urbanost; predmeti in vsebina se prepletajo z mestnimi elementi, pa naj bo to klasična ali sodobna postavitev, podkrepljena s svetlobnimi efekti ali računalniško tehnologijo. Dela poosebljajo našo realnost in življenje v mestu nasploh.”

Mitja Bravhar, pomočnik direktorja Kino Šiška za menedžment in finance: “Tako široka zasnova in kompleksna mednarodna prireditev, kot je ljubljanski bienale, vsekakor zasluži pozornost širše javnosti. Žal v vedno prehitrem ‘otvoritvenem’ pregledu razstavnih del v osrednjem prizorišču sem zaznal skupen motiv - urbanost; predmeti in vsebina se prepletajo z mestnimi elementi, pa naj bo to klasična ali sodobna postavitev, podkrepljena s svetlobnimi efekti ali računalniško tehnologijo. Dela poosebljajo našo realnost in življenje v mestu nasploh.”
© Borut Peterlin


Aleš Čakš, novinar in urednik na Financah: “Za zdaj sem si ob otvoritvi ogledal samo razstavo v MGLC in ta se mi je zdela izredno inovativna, sama postavitev in pristop pa sta bila očitno zelo zanimiva tudi za fotografe. Všeč mi je, da je na bienalu vedno več tujih sodobnih avtorjev, letos na primer tudi iz Južne Koreje. Najbolj mi je bilo všeč delo iranske umetnice, ki živi v Londonu, Afsoon, z naslovom Serijsko govoreči predmeti.”

Aleš Čakš, novinar in urednik na Financah: “Za zdaj sem si ob otvoritvi ogledal samo razstavo v MGLC in ta se mi je zdela izredno inovativna, sama postavitev in pristop pa sta bila očitno zelo zanimiva tudi za fotografe. Všeč mi je, da je na bienalu vedno več tujih sodobnih avtorjev, letos na primer tudi iz Južne Koreje. Najbolj mi je bilo všeč delo iranske umetnice, ki živi v Londonu, Afsoon, z naslovom Serijsko govoreči predmeti.”
© irena herak/finance

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.