Veljko Njegovan

 |  Mladina 3  |  Kultura

Zagreb osvaja Ljubljano

Lollobrigida v Kinu Šiška

Petra in Ida iz Lollobrigide

Petra in Ida iz Lollobrigide
© Miha Fras

Verjetno ni najstnika, ki v preteklem letu ni slišal za VIS Lollobrigida, nekoč Lollobrigida Girls ali pa preprosto Lollobrigida, najnovejšo estradno atrakcijo zahodnega Balkana. K temu je pripomogla nagrada MTV Adria Best Regional Act, ki je še potrdila in okrepila priljubljenost zasedbe ter dokazala, da množičen okus ni vedno najboljši kriterij za določanje kakovosti.
Lollobrigida je idejni projekt mlade, popularne TV-voditeljice Ide Prester, ki je svoje sanje o medijski eksponiranosti delno že uresničila z delom na osrednji hrvaški televiziji, a ji hudič ni dal miru: morala je uresničiti še svoje sanje iz otroštva - petje in ples na velikem odru, pred navdušenimi pogledi številnega občinstva. Tisto, kar je bilo na začetku zgolj igračkanje z dodanim petjem in posneto glasbeno matrico, se je leta 2005 materializiralo na albumu Cartoon Explosion. Toda pravi uspeh se je zgodil šele po izdaji ploščka Lollobrigida Inc.(2008), ko je s svojimi na hitro sklepanimi, na trenutke celo duhovitimi, a še zmeraj plehkimi besedili in enostavnimi disco-punk-synthpop obrazci osvojila mladostnike iz celotne nekdanje Juge. In kdaj bi to storila, če ne danes, ko je glasba iz osemdesetih znova na vrhuncu popularnosti? Dokaz za to je nagrada MTV Adria, ki je zagotovo kazalec komercialne uspešnosti, pa tudi razprodani nastopi na velikih festivalih (Sziget, Exit) in tudi prvi samostojni ljubljanski koncert v Kinu Šiška.
Če so bili Pankrti dokaj dobra izbira za predstavitev novega centra urbane kulture, je otvoritev njegove nove koncertne sezone v letu 2010 pripadla skupini, ki predstavlja njihovo popolno nasprotje. Zasedba Lollobrigida, ki je po številnih zamenjavah podprta s strani kitarista hrvaške skupine Pips, Chips & Videoclips in treh Prekmurcev - Jerneja Šavla (ex Psycho-Path), Kleemarja in Davida Halba (Sphericube), deluje predvsem kot parodija na modne trende, ki so spremljali različna obdobja popularne glasbe. Ves kič se odraža na imidžu celotnega benda, ki predstavlja tudi glavni adut skupine. V prvem planu sta zlasti obe pevki, ki ves čas nastopa z ne pretirano posrečeno koreografijo, ceneno kostumografijo in slabim petjem še vedno uspešno animirata publiko. Glasbeni del je zgrajen na punkovskih kitarah, disko ritmih in Kleemarjevih elektronskih vložkih, a brez presežkov - saj gre za ceneni, šminkerski pop, ki pa je ljubljanski publiki do 25. leta starosti očitno zelo všeč.
Prvi samostojni ljubljanski koncert Lollobrigide v razprodanem Kinu Šiška je minil po vseh pričakovanjih - kot poskus parodije, neizvirne in poceni parade kiča, ki na (ne)duhovit način obravnava sodobne urbane trende.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje:

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.