11. 3. 2010 | Mladina 10 | Kultura
Založniška abotnost
Popotrošenje šolarjev
Učbenik in delovni zvezek slovenščine za šesti razred nosita naslov Gradim slovenski jezik 6. Poleg maternega jezika gradita tudi male potrošnike založbe Rokus; v delovnem zvezku so namreč v sedmem poglavju pod naslovom “Dobro blago se samo hvali” šestošolci pod pretvezo izobraževanja izpostavljeni primerku neprikritega oglaševanja. Kot primer oglasnega besedila je objavljena reklama za angleško-slovenski Splošni šolski multimedijski slovar, ki ga je, tako kot učbenik in delovni zvezek, presenetljivo izdala založba Rokus Klett. Namenjen je seveda šolarjem, kar kažeta že njegovo ime in uporaba fotografije zadovoljnega šolarja pri uporabi multimedijskega slovarja. Naloge, ki zapolnjujejo celotno poglavje, kar deset strani delovnega zvezka, na učence naslavljajo vsa mogoča vprašanja o omenjenem slovarju, kronajo pa jih z izpolnjevanjem naročilnice zanj. Komercializacija izobraževalnih vsebin, pa čeprav so te povezane z učenjem prepoznavanja značilnosti oglasnih sporočil, je - zelo blago rečeno - neokusna in neodgovorna.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.