25. 3. 2010 | Mladina 12 | Kultura
Branko Lenart, fotograf
... o razstavi “Hand:Work”, ki je do 9. aprila na ogled v ljubljanski Galeriji Photon
© Borut Peterlin
“Izhodišči za začetek serije, iz katere je pozneje zrasel cikel Avtoportreti, katerih glavni motiv so moje okončine, sta bila bivanje pri puščavniku v odmaknjenem zalivu v Grčiji leta 1975 in ravno takrat nabavljeni ekstremno širokokotni objektiv (115 stopinj). V iskalcu sem našel samega sebe. Popolno sožitje fotografa in modela. Poseganje v sliko je postalo osrednje oblikovno sredstvo.
Po letu 2002 so nastala nova dela, povezana s fenomeni optike in zaznave, v katerih se včasih izrazi tudi odvisnost od fotografske tehnike. Pogosto prirejam navedke in gesla, tako da se ujemajo z vsebino podobe. Tako je vzpostavljen odnos med besednimi igrami (jeu de mots), obliko in vsebino. Moj namen je manipuliranje z resničnostjo, ne s podobo. Del koncepta so tudi imena slik, ki so pogosto povezana z zgodovino umetnosti in fotografije. (Nekaj del predstavlja tudi moj poklon zame zelo pomembnima umetnikoma 20. stoletja, Magrittu in Manu Rayu.)
Camera.Work (Stieglitz) is Hand.Work (LenArt).”
* Steklarstvu Andreja Slokan se zahvaljujemo za pomoč pri izvedbi fotografiranja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.