23. 9. 2010 | Mladina 38 | Kultura
Kulturniška
”To sem že razmišljal in mogoče gre za to, da stvar, ki ni tako dostopna, ravno zato postane zanimiva, čeprav potrebuje več časa. Če se kar naprej pojavljaš v medijih, te bodo ljudje sicer zagrabili, ampak čez nekaj časa bo prišlo do prenasičenosti,” je na vprašanje, kako je bend Ana Pupedan tako prepoznaven in uspešen brez pretiranega opozarjanja nase prek medijev, odgovoril njen bobnar Marko Doles.
© Arhiv Mladine
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.