Vse to je film!
Razstava o eksperimentalnem filmu v Jugoslaviji 1951-1991. Moderna galerija, Ljubljana
Bojana Leskovar, vodja službe za stike z javnostmi na ministrstvu za kulturo
© Miro Majcen
Bojana Leskovar, vodja službe za stike z javnostmi na ministrstvu za kulturo: “Razstava dokazuje predvsem dvoje. V analogni dobi so bili avtorji bistveno bolj raziskovalni in inovativni, čeprav digitalna ponuja prav to, iskanje in odkrivanje novih form. Skratka, po 30 letih nič bistveno novega. In drugo, takih avtorjev kot je bil Tomislav Gotovac, načelnih in romantičnih, ni več. Škoda za film in za nas - gledalce!”
Tevž Logar, umetniški vodja Galerije Škuc: “Razstavo in spremljevalni katalog vidim predvsem kot izredno kakovostno študijsko razstavo, ki omogoča podrobnejši vpogled v umetniške prakse in polje eksperimentalnega filma v regiji. Izpostaviti je treba tudi to, da je kustosom z izborom plakatov, objektov in dokumentov v kombinaciji s filmi uspelo vzpostaviti dinamiko postavitve, zaradi česar razstava izredno lepo ‘teče’. Na vsebinski ravni pa gledalec s tem dobi širši vpogled v povezave med avtorji, festivali, produkcijami in drugimi fenomeni eksperimentalnega filma.”
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Bojana Leskovar, vodja službe za stike z javnostmi na ministrstvu za kulturo
© Miro Majcen
Bojana Leskovar, vodja službe za stike z javnostmi na ministrstvu za kulturo: “Razstava dokazuje predvsem dvoje. V analogni dobi so bili avtorji bistveno bolj raziskovalni in inovativni, čeprav digitalna ponuja prav to, iskanje in odkrivanje novih form. Skratka, po 30 letih nič bistveno novega. In drugo, takih avtorjev kot je bil Tomislav Gotovac, načelnih in romantičnih, ni več. Škoda za film in za nas - gledalce!”
Tevž Logar, umetniški vodja Galerije Škuc: “Razstavo in spremljevalni katalog vidim predvsem kot izredno kakovostno študijsko razstavo, ki omogoča podrobnejši vpogled v umetniške prakse in polje eksperimentalnega filma v regiji. Izpostaviti je treba tudi to, da je kustosom z izborom plakatov, objektov in dokumentov v kombinaciji s filmi uspelo vzpostaviti dinamiko postavitve, zaradi česar razstava izredno lepo ‘teče’. Na vsebinski ravni pa gledalec s tem dobi širši vpogled v povezave med avtorji, festivali, produkcijami in drugimi fenomeni eksperimentalnega filma.”
Tevž Logar, umetniški vodja Galerije Škuc
© Osebni arhiv
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.