24. 3. 2011 | Mladina 12 | Kultura
Kulturniška
“Po navadi glasbeniki skladbo v nastajanju preverjajo pri šestih prijateljih, stricu, teti in morda še kom. Mi to počnemo pri več sto ljudeh ... Sproti vse dajemo na testiranje: kitico, refren, tekst, vse. Pesem ne gre ven, če publika prej ne da potrditve. Zato je bilo vseh devet skladb, ki so nastale v produkciji našega glasbenega uredništva, uspešnic,” je novodobni način krojenja glasbe v Objektivu priznal radijski monopolist Leo Oblak.
© Denis Sarkić
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.