28. 8. 2011 | Mladina 34 | Kultura | TV
Vročina, smrad in zapeljevanje
O vrhuncu poletja in temah, ki se jih lotevajo televizijci
Komercialkino “akumaliriziranje” ‘vročih’ novic iz centra prestolnice
© vest.si
Kako bedna je televizijska ponudba v zadnjih poletnih tednih, priča podatek, da zadnje čase najrajši gledamo kar Polnočni klub na nacionalki, eno redkih oddaj, ki poleti ni na dopustu ali podvržena neskončnim ponovitvam, kot to počne Tednik, kjer vsak ponedeljek ob osmih prežvekujejo stare afere.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.