Mami, kaj je že to grandž?
Pearl Jam 2000: takšna je klientela danes, ko so grandžerji samo še grenkosladek spomin
© Matej Povše
Prva in osnovna stvar, ki jo je treba v zvezi s to takrat svežo in za vse vrste mladih mamljivo tržno nišo vedeti, je, da ne gre niti približno toliko za pravo glasbeno zvrst kot za učinkovito komercialno domislico. Glamurozna spoliranost glasbe iz sredine in s konca osemdesetih let se je ob prelomu desetletja dokončno izpela in prišel je čas za kaj novega. Prišel je čas za revival malce tršega roka, grandž - krovni marketinški naziv za plejado med seboj muzikalično precej različnih in včasih celo nasprotujočih si mladih skupin - pa je bil znotraj glasbene industrije torej naslednja velika stvar takoj po zadnji veliki stvari.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?