16. 9. 2005 | Mladina 37 | Kultura
Fotografije na kile
Kako so se v Perpignanu, na največjem evropskem festivalu novinarske fotografije, prodajali slovenski fotografi
Paul Lowe, nekdanji Magnumov fotograf, sedaj član agencije Panos, proslavlja s šampanjcem in podobo Tita na majici.
© Borut Peterlin
In smo šli. Štirje mladi fotografi - Branko Čeak, Jurij Korenjak, Boštjan Pucelj in Borut Peterlin - smo krenili v Perpignan, na največji evropski festival novinarske fotografije, vsi dobre volje, polni pričakovanj, ki so izvirala iz tega, da tako ali tako nismo imeli kaj izgubiti. Po štirinajstih urah vožnje nas prvi vtisi niso razočarali. Ogromno ljudi z vsega sveta in še več izvrstnih fotografij. Kmalu smo naleteli na domače nasmehe Jureta Eržena, Luka Cijuhe, Igorja Škafarja, Arneta Hodaliča, Iztoka Bončine, Matjaža Kačičnika, Mance Juvan in Irene Cerar Drašler, ki je edina zastopala slovensko uredniško srenjo. Kako, kaj, kje ... gre? Nekateri bolj nasmejani, drugi manj, smo se strinjali, da je neverjetno veliko vojne fotografije vsepovsod, in se malo nelagodno prestopali, ker razen Mance in Jureta nobeden od nas ne fotografira kriznih žarišč.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?