Celica

The Cell, 2000

Pred kakimi desetimi leti je bend R.E.M. zažigal z vižo Losing My Religion. Da je hit postal mega hit, je poskrbel videospot, ki ga je posnel indijski režiser Tarsem Singh. Šur, tudi videospot je postal mega hit. In tedaj ste si gotovo rekli: uf, kako fino bi bilo, če bi Tarsem posnel tudi kak film. Če odmislite, da je minilo 10 let, vam lahko s terena pošljem veselo novico: Tarsem je končno posnel film, Celico. Žal, bi lahko dodal. Tarsem nas hoče namreč presenetiti s filmom, v katerem bejba, psihiatrinja po poklicu, zleze v glavo serijskega morilca. In kako je v glavi serijskega morilca? Oh, kako le - kot v kakem videospotu. Kot v kateremkoli malce bolj ambicioznem MTV spotu. Celica je triler, toda napeta in srhljiva je le toliko, kot so napeti in srhljivi videospoti. Ob njih morda kdaj pa kdaj vreščite toda iz povsem drugih razlogov. Tudi ob Celici lahko vreščite, če hočete: v glavi serijskega morilca se pač rola videospot.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: