4. 6. 2001 | Mladina 22 | Kultura | Film
Smrtni udarec
The Exit Wounds, 2001
Steven Seagal je končno sklenil, da zavrže new-age narodno nošo in da se reinkarnira v hard-to-kill, above-the-law, out-for-justice, marked-for-death, under-siege, on-deadly-ground executive patriota, ki misli, da je Dirty Harry z nasmehom Serpica. Nima več budističnega čopka, ne muči se več s haikujem, ne skrbi ga več onesnaževanje Aljaske, ki si ga je itak razlagal zelo po svoje - če na Aljaski črpaš nafto, si svinja, če pa pol Aljaske vržeš v zrak, si poster-boy ekologije, junak zelenih, Steven the Man. No, ti nesporazumi so zdaj za njim. In da bi vsa ta voda res ostala pod mostom, je tudi sklenil, da Smrtnega udarca ne bo režiral sam. Na srečo. Ali pa tudi ne. Film je namreč režiral Andrzej Bartkowiak, poljski snemalec (Hitrost, Čast Prizzijevih, Čas nežnosti ipd.), ki je v svoj režijski prvenec Romeo mora umreti pripeljal Jet-Lija, hongkonškega akcijskega Boga, potem pa ga pozabil vključiti v akcijo. Tu Andrzej te napake ni ponovil. A po drugi strani, le kako bi jo lahko? Ko je zagledal Stevena, je zlahka ugotovil, da nima kakega blaznega smisla za humor in da obenem tudi ni ravno material za detroitsko verzijo Romea in Julije. Stevena je zato poslal na čiščenje ulic - Detroita.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?