13. 8. 2001 | Mladina 32 | Kultura | Film
Final Fantasy
Final Fantasy: The Spirits Within, 2001
Na vrtu Toma Hanksa je vedno poletje. Toda to poletje se je ustrašil, da ga bodo zamenjali roboti... ee, sintetična bitja - digitalni igralci. Igralci, ki jih je ustvaril računalnik.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
13. 8. 2001 | Mladina 32 | Kultura | Film
Na vrtu Toma Hanksa je vedno poletje. Toda to poletje se je ustrašil, da ga bodo zamenjali roboti... ee, sintetična bitja - digitalni igralci. Igralci, ki jih je ustvaril računalnik.
V sci-fi spektaklu Final Fantasy, posnetem po popularni računalniški igri, so namreč vsi igralci fotorealistično digitalni. Brez izjeme.
In ne gre več le za digitalne like, ampak za digitalne igralce, ki se bodo selili iz filma v film, kot recimo Aki Ross, seksi brinetka, zvezda filma. Čakajo jo nove vloge, kariera, prihodnost, slava - če se bo seveda prijela. Če se ne bo, jo bodo pač deletirali in lansirali nove digitalne zvezdnike.
In Aki res gara, kajti leta 2065 svet ni več to, kar je bil. Hočem reči, leta 2065 je svet to, kar je bil v filmih Iztrebljevalec, Zvezdne steze, Vojna zvezd, Mumija, Osmi potnik in Osmi potnik 2. Razsut, opustošen, mračen, morast, nasmeten, zadušljiv, high-tech, robotski - in še v vojni s fantomi, ki se infiltrirajo tudi v samo Aki. In ko že mislite, da bo citirala Osmega potnika (ne, iz prsi ji ne skoči Giger), sklene, da bo raje citirala Osmega potnika 2 - zbere ekipo komandosov, s katerimi krene na lov za osmimi "duhovi", ki so edino zdravilo za fantome. Kakšne atomske bombe neki - Freud! Final Fantasy je digitalna new-age psihoanaliza, v kateri je svet tako retro kot Dalijevo platno uročene "podzavesti". Hanks bi se temu svetu lepo podal.
ZADRŽAN