3. 12. 2001 | Mladina 48 | Kultura | Film
Kaj ženske ljubijo
What Women Want, 2000
Danes ne najdete več filma, v katerem glavni lik ne bi bil marketingar. No, še bolj specifično - marketinški as. Zakaj je marketingar rojen za filmski lik, je na dlani: ker ves svoj čas posveča iluzijam, imidžu in spinu, o samem življenju nima pojma, zato je vedno zrel za notranjo preobrazbo, ki mu jo lahko nudi in omogoči le ženska. Nedavni primer: Sladki november. No, vsem tem filmskim marketingarjem pa ob nepoznavanju življenja skupno še nekaj - nepoznavanje žensk. Točno, definira jih to, da o ženskah nimajo pojma. Kar je seveda čudno - le kako lahko potem ženskam sploh kaj prodajo? Če hočeš delati v marketingu, moraš vedeti, kaj hočejo ženske. In kako odkriješ, kaj hočejo ženske? Opcij je na kupe: Freud, feministični traktati, Seks v mestu, spiritistične seanse, aerobika. Okej, tudi iz reklam za pralne praške se veliko naučiš. Lahko se čudežno spremeniš v žensko, hja, kot ona šovinistična svinja v komediji Switch, ali pa se, spet čudežno, preleviš v telepatsko bitje, ki sliši, kaj mislijo ženske, kar se zgodi Melu Gibsonu alias Nicku Marshallu v romantični komediji Kaj ženske ljubijo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?