24. 12. 2001 | Mladina 51 | Kultura | Film
Krokodil Dundee v Los Angelesu
Crocodile Dundee in Los Angeles, 2001
Mick Dundee alias "Crocodile" Dundee (Paul Hogan) se je v osemdesetih, ko je postal prva karikatura globalizacije in multikulturalizma, v glavnem držal vzhodne ameriške obale, predvsem kakopak New Yorka, kjer je s svojim stoičnim, pasivnim šarmom dobival kulturne vojne, zdaj, po dolgih trinajstih letih, pa je končno sklenil, da se odpravi še na ultimativno bojišče, na zahodno obalo - v Los Angeles. In da ne bi kdo mislil, da je Los Angeles njegova ideja (kje neki, on je vendar arhaični, napol plemenski sin narave, pa čeprav je bil že dvakrat v New Yorku, huh!), gre tja zato, da bi bil ob svoji bejbi Sue (Linda Kozlowski), raziskovalni novinarki, zatopljeni v primer malega, sumljivega, umazanega studia, ki na dan buta nove in nove filme (nova in nova nadaljevanja), ne da bi proizvedel en sam hit.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
24. 12. 2001 | Mladina 51 | Kultura | Film
Mick Dundee alias "Crocodile" Dundee (Paul Hogan) se je v osemdesetih, ko je postal prva karikatura globalizacije in multikulturalizma, v glavnem držal vzhodne ameriške obale, predvsem kakopak New Yorka, kjer je s svojim stoičnim, pasivnim šarmom dobival kulturne vojne, zdaj, po dolgih trinajstih letih, pa je končno sklenil, da se odpravi še na ultimativno bojišče, na zahodno obalo - v Los Angeles. In da ne bi kdo mislil, da je Los Angeles njegova ideja (kje neki, on je vendar arhaični, napol plemenski sin narave, pa čeprav je bil že dvakrat v New Yorku, huh!), gre tja zato, da bi bil ob svoji bejbi Sue (Linda Kozlowski), raziskovalni novinarki, zatopljeni v primer malega, sumljivega, umazanega studia, ki na dan buta nove in nove filme (nova in nova nadaljevanja), ne da bi proizvedel en sam hit.
Kar je čudno. Še več - kriminalno. No, ko boste videli tole "družinsko" komedijo, boste tudi najprej pomislili na to, da bi nad producenta poslali preiskovalce, FBI in finančno policijo, kajti vse štose ste videli že v prvih dveh delih, to, da mora "Crocodile", ki tiča nosi v roki, okej, za pasom ("To ni nož - TO je nož!"), slej ko prej pasti v gej bar in v objem transvestita, pa se itak razume samo po sebi - gej subkultura je preizkusni kamen vsake multikulturne študije, pa naj si je še tako turistična. "Crocodile" Dundee je pač tip sodobnega, nekreativnega, "naključnega" turista: tudi on bi lahko - hja, kot William Hurt v Naključnem turistu - pisal turistične vodiče za ljudi, ki sovražijo potovanja... ee, za ljudi, ki hočejo imeti na potovanju občutek, da doma sploh niso zapustili. Povsod se namreč počuti kot v rodni avstralski goščavi. In povsod se mu zdi, da je nekaj samoumevnega. Ker se vsi ozirajo za njim. E, to pa je čista laž: v Los Angelesu se ne bi nihče ozrl za njim. Vsi bi v njem videli le še enega luzerja, ki je hotel postati igralec.
PROTI -