Pasja ljubezen

Amores perros, 2000

Mehiško Pasjo ljubezen sestavljajo trije segmenti, tri epizode, ki se kakopak ovinkasto prepletajo in zapletajo, okej, podobno kot liki, ki jih združi nesreča - prometna. V prvi epizodi spremljamo menage a trois - Octavia (Gael Garcia Bernal), ki hoče svojemu bratu Ramiru (Marco Perez) speljati ženo (Vanessa Bauche) in ki skuša denar za beg prislužiti z divjimi pasjimi borbami. V drugi se odvrti odisejada globalne, ultra narcistične supermanekenke (Goya Toledo), ki jo huda prometna nesreča butne na invalidski voziček, tako da lahko potem le nemo in v grozi gleda, kako z billboardov umikajo njene posterje. V tretji pa svojo zadnjo nalogo opravi El Chivo (Emilio Echevarria), skrivnostni, zaraščeni, fantomski klošar, v resnici nekdanji profesor, levičar in gverilski anarhist, ki se zdaj preživlja kot poklicni morilec. Hja, mehiška revolucija je obtičala med slepo ulico in osmrtnico.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Mehiško Pasjo ljubezen sestavljajo trije segmenti, tri epizode, ki se kakopak ovinkasto prepletajo in zapletajo, okej, podobno kot liki, ki jih združi nesreča - prometna. V prvi epizodi spremljamo menage a trois - Octavia (Gael Garcia Bernal), ki hoče svojemu bratu Ramiru (Marco Perez) speljati ženo (Vanessa Bauche) in ki skuša denar za beg prislužiti z divjimi pasjimi borbami. V drugi se odvrti odisejada globalne, ultra narcistične supermanekenke (Goya Toledo), ki jo huda prometna nesreča butne na invalidski voziček, tako da lahko potem le nemo in v grozi gleda, kako z billboardov umikajo njene posterje. V tretji pa svojo zadnjo nalogo opravi El Chivo (Emilio Echevarria), skrivnostni, zaraščeni, fantomski klošar, v resnici nekdanji profesor, levičar in gverilski anarhist, ki se zdaj preživlja kot poklicni morilec. Hja, mehiška revolucija je obtičala med slepo ulico in osmrtnico.

Mehiški režiser Alejandro Gonzalez Inarritu si pripelje Tarantina domov - filma Reservoir Dogs in Šund se iz Los Angelesa preselita v Mexico City. Pasja ljubezen, sicer njegov celovečerni prvenec, namreč vključuje kolekcijo brutalnih tatov, izdajalcev, morilcev in podobnih outsiderjev, epizodno in nelinearno pripoved, puzzle, večjo količino psov, krvavo umiranje na zadnjem sedežu in poklicnega morilca, ki išče odrešitev. Toda Mexico City ni videti kot velemesto, v katerem zakone kršijo le posamezniki, ampak kot velemesto, v katerem zakone krši kompletna družba. Mexico City živi zunaj zakona. Ni čudno - mesto preplavljajo smog, brezposelnost, krute socialne razlike, velika revščina, kaos, opustošenje, prenaseljenost, kriminal in obupani, tesnobni, oguljeni, panični ljudje, ki se ne ustavijo... ki grizejo... in ki izgledajo kot diaspora Tretjega sveta. Mhm, Mexico City je še en dokaz, kaj se zgodi, če državi 71 let "demokratično" vlada ena in ista stranka. Ne, ti ljudje nimajo razloga, da bi poznali ustavo in svoje pravice ali pa da bi se trudili z dialogom. Njihov smisel za preživetje je gverilski, brez sprostitve. Njihov apetit je surov, brez karizme. Njihov adrenalin je fiksiran na tipki perpetum mobile, brez dnevnika. Njihova poza je pasja, brez cene. Pulzirajo kot borza pred zlomom in kot ženska, ki ji prihaja od strahu.

ZA +

povezava