Izvirni greh

Original Sin, 2001

Luis Vargas, kubanski magnat, ki ga igra Antonio Banderas, ob koncu 19. stoletja sklene, da si bo nevesto naročil po pošti. Na slepo, hej, samo fotko pošlji. Hu-a! Nimam pojma, zakaj bi si kubanski magnat, ki izgleda kot Antonio Banderas, nevesto naročil po pošti? In zakaj bi se zadovoljil z bejbo, ki po fotki sodeč izgleda absolutno nekonzumno? Nič, Antonio hoče le žensko, ki je dobra po srcu. Toda ko ladja pristane, pred sabo zagleda Angelino Jolie. Hja, naročil je gospodinjo, dobil pa ameriško seks bombo z britanskim akcentom. Zakaj je Angelina poslala fotko grde ženske? Ker ni hotela, da bi jo Antonio vzel zaradi njene seksi lepote, njene deviške polti in njenih masivnih ustnic. Kar me spet pripelje do vprašanja: kako je vedela, da bo Antonio izbral prav najgršo žensko? Ha! Le zabita lepotica ne bi poslala svoje fotke. Toda nikar ne sprašujte, zakaj taka lepotica potuje s pošto - Angelina je namreč v resnici sleparka. Pri Antoniu ga zanima le ena stvar: denar. In ko z njegovim denarjem izgine, za njo pošlje eksekutorja... in potem še sebe... da bi spet ujel sen, s katerim se je poročil. Puding je bolj napet od Izvirnega greha, katatonične kostumske uspavanke, maskirane v erotično noir melodramo, polno dekadentnega fatalizma, ki ni bil še nikoli tako mučno in tako smešno dolgočasen. Iskreno rečeno, tudi ustnice Angeline Jolie niso bile še nikoli tako vržene stran. Tragedija je v tem, da je film posnet po lucidni klasiki Cornella Woolricha (Waltz Into Darkness, 1947), najbolj črnega med črnimi pisci, paranoičnega fatalista, ki je svoje kriminalke posvečal tipkalnim strojem in hotelom.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Luis Vargas, kubanski magnat, ki ga igra Antonio Banderas, ob koncu 19. stoletja sklene, da si bo nevesto naročil po pošti. Na slepo, hej, samo fotko pošlji. Hu-a! Nimam pojma, zakaj bi si kubanski magnat, ki izgleda kot Antonio Banderas, nevesto naročil po pošti? In zakaj bi se zadovoljil z bejbo, ki po fotki sodeč izgleda absolutno nekonzumno? Nič, Antonio hoče le žensko, ki je dobra po srcu. Toda ko ladja pristane, pred sabo zagleda Angelino Jolie. Hja, naročil je gospodinjo, dobil pa ameriško seks bombo z britanskim akcentom. Zakaj je Angelina poslala fotko grde ženske? Ker ni hotela, da bi jo Antonio vzel zaradi njene seksi lepote, njene deviške polti in njenih masivnih ustnic. Kar me spet pripelje do vprašanja: kako je vedela, da bo Antonio izbral prav najgršo žensko? Ha! Le zabita lepotica ne bi poslala svoje fotke. Toda nikar ne sprašujte, zakaj taka lepotica potuje s pošto - Angelina je namreč v resnici sleparka. Pri Antoniu ga zanima le ena stvar: denar. In ko z njegovim denarjem izgine, za njo pošlje eksekutorja... in potem še sebe... da bi spet ujel sen, s katerim se je poročil. Puding je bolj napet od Izvirnega greha, katatonične kostumske uspavanke, maskirane v erotično noir melodramo, polno dekadentnega fatalizma, ki ni bil še nikoli tako mučno in tako smešno dolgočasen. Iskreno rečeno, tudi ustnice Angeline Jolie niso bile še nikoli tako vržene stran. Tragedija je v tem, da je film posnet po lucidni klasiki Cornella Woolricha (Waltz Into Darkness, 1947), najbolj črnega med črnimi pisci, paranoičnega fatalista, ki je svoje kriminalke posvečal tipkalnim strojem in hotelom.

Vem, zakaj je Desetim zapovedim naslov Deset zapovedi. Zakaj je Pearl Harborju naslov Pearl Harbor, se mi tudi svita. Slutim celo, zakaj je Porno filmu naslov Porno film. Toda nimam pojma, zakaj je Izvirnemu grehu naslov Izvirni greh. Ni razloga. Nič v tem filmu namreč ne ustreza opisu izvirnega greha. Ne le da v tem filmu nič izvirnega, ampak se ne zgodi tudi nič zares grešnega. Okej, Antonio Banderas in Angelina Jolie nas skušata v nekem prizoru prepričati, da seksata, toda s svojima telesoma nam sproti signalizirata, ne, ne, ne prihaja nama zares - le igrava, le simulirava. Videti sta tako, kot da sta se ravnokar vrnila iz solarija. Njun seks je na ravni senzualne masaže oz. koreografiranih figur, ki jih ponujajo poziranja v videospotih, "resnične zgodbe" za razočarane gospodinje in Zalmani Kingi za general audience. Kot vaja v parterju. Če temu jazz pudingu rečete seks, potem so reklame za Fa prava pornografija. Njune poze so statične inštalacije, ki čakajo na režiserjev klic - okej, stop, prestavili bomo kamero. Drži, ta seks je tako fiktiven, da se ne bo zdel zanimiv niti očetu Angeline Jolie niti materi Antonia Banderasa, toda vsem skupaj se je očitno zdel tako urgenten, da so Angelinine tatuje digitalno izbrisali. Saj veste, ker se film dogaja v času, ko so imeli tatuje le pijani mornarji in vojaki Jugoslovanske ljudske armade.

PROTI -