28. 5. 2002 | Mladina 21 | Kultura | Film
Kate & Leopold
Kate & Leopold, 2001
Romantične komedije ljubijo absurdne zaplete. Recimo: fant sklene, da 40 dni in 40 noči ne bo fukal, toda sreča sanjsko bejbo. Ali pa: moški in ženska, ki si gresta na živce, se zaljubita prek interneta. V romantični komediji Kate & Leopold se zgodi nekaj še bolj absurdnega: ženska se zaljubi v moškega, ki je kakih 125 let starejši! Nekrofilija za tiste, ki nekrofilije ne prenesejo. Specifično, britanski ultra galantni aristokrat, Leopold alias Duke of Albany (Hugh Jackman), sicer izumitelj lifta in arhitekt Brooklynskega mostu, pade leta 1876 v časovno zanko, ki ga vrže v sodobni New York, naravnost v stanovanje svojega prapravnuka, prav tako izumitelja (časovni portal!), bivšega fanta sosedne, nevrotično koketne, karieristične, zdaj po novem žnablaste in nategnjene Meg Ryan, zaposlene v marketinški agenciji, specializirani za propagiranje sumljivih produktov, kot so dietni napoji.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
28. 5. 2002 | Mladina 21 | Kultura | Film
Romantične komedije ljubijo absurdne zaplete. Recimo: fant sklene, da 40 dni in 40 noči ne bo fukal, toda sreča sanjsko bejbo. Ali pa: moški in ženska, ki si gresta na živce, se zaljubita prek interneta. V romantični komediji Kate & Leopold se zgodi nekaj še bolj absurdnega: ženska se zaljubi v moškega, ki je kakih 125 let starejši! Nekrofilija za tiste, ki nekrofilije ne prenesejo. Specifično, britanski ultra galantni aristokrat, Leopold alias Duke of Albany (Hugh Jackman), sicer izumitelj lifta in arhitekt Brooklynskega mostu, pade leta 1876 v časovno zanko, ki ga vrže v sodobni New York, naravnost v stanovanje svojega prapravnuka, prav tako izumitelja (časovni portal!), bivšega fanta sosedne, nevrotično koketne, karieristične, zdaj po novem žnablaste in nategnjene Meg Ryan, zaposlene v marketinški agenciji, specializirani za propagiranje sumljivih produktov, kot so dietni napoji.
Da imajo gnusen okus, je jasno - vse, ob čemer gre ljudem na bruhanje, se danes prodaja kot nekaj, kar je dobro za dieto. Tudi tale romantična komedija, s katero se Meg Ryan vrača v "svoj" žanr, je dietni izdelek - povsem je brez okusa. Bolje rečeno, ves čas skušate dognati - hej, na kaj že vleče tole? Na Cono somraka? Ne, reč ni tako ambiciozna, še manj tako lucidna: Leopold je namreč videti le kot Crocodile Dundee, ki je padel iz kakega romana Jane Austen in ki zdaj ne razume te tuje kulture, te drugačne civilizacije, polne prometa, televizorjev, nebotičnikov, pasjih iztrebkov, pene za britje, reklam za dietne preparate in blondink z grimasami Sally Albright. Leo bi lahko postal krasna turistična atrakcija, jasno, če mu ne bodo zavrteli filma Nazaj v prihodnost - navsezadnje, če Leo spi z žensko, ki je prej spala z njegovim prapravnukom, to pomeni, da je prapravnuk spal s svojo praprababico.
PROTI