13. 8. 2002 | Mladina 32 | Kultura | Film
Možje v črnem 2
Men in Black II, 2002
Če vprašate teoretike zarot, potem filme a la Možje v črnem 2 v resnici producira ameriška vlada, ki hoče kompromitirati resnico o zunajzemeljskih bitjih - s tem, ko vlada zarotniško pakira filme o zunajzemeljskih bitjih, skuša ustvariti vtis, da so zunajzemeljska bitja le fikcija, in prikriti, da zunajzemeljska bitja živijo med nami. Vse, kar se dogaja na Zemlji, je le krinka, le kamuflaža. In seveda, tudi fikcija je le krinka - fikcija je de facto resnica. Teoretiku zarot zato ni težko odgovoriti na vprašanje, zakaj so teroristi 11. septembra tako apokaliptično napadli prav New York - ker je metropola zunajzemeljskih bitij. New York v Možeh v črnem 2 je paranoična vizija talilnega lonca - sam film namreč ne pušča niti najmanjšega dvoma, da je največja koncentracija prikritih, "ilegalnih" zunajzemeljskih bitij v New Yorku. In kje v New Yorku je največja koncentracija teh parazitskih "ilegalcev", veste - pod zemljo, v tunelih metroja.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
13. 8. 2002 | Mladina 32 | Kultura | Film
Če vprašate teoretike zarot, potem filme a la Možje v črnem 2 v resnici producira ameriška vlada, ki hoče kompromitirati resnico o zunajzemeljskih bitjih - s tem, ko vlada zarotniško pakira filme o zunajzemeljskih bitjih, skuša ustvariti vtis, da so zunajzemeljska bitja le fikcija, in prikriti, da zunajzemeljska bitja živijo med nami. Vse, kar se dogaja na Zemlji, je le krinka, le kamuflaža. In seveda, tudi fikcija je le krinka - fikcija je de facto resnica. Teoretiku zarot zato ni težko odgovoriti na vprašanje, zakaj so teroristi 11. septembra tako apokaliptično napadli prav New York - ker je metropola zunajzemeljskih bitij. New York v Možeh v črnem 2 je paranoična vizija talilnega lonca - sam film namreč ne pušča niti najmanjšega dvoma, da je največja koncentracija prikritih, "ilegalnih" zunajzemeljskih bitij v New Yorku. In kje v New Yorku je največja koncentracija teh parazitskih "ilegalcev", veste - pod zemljo, v tunelih metroja.
Orjaški, groteskni, mutantski črv, ki na začetku požre dve tretjini metroja, je videti kot brezdomec na spidu - kot "ilegalec", ki se mu je zmešalo. Will Smith ga orgazmično zajezdi - kot kavboj T.J. King Kong hidrogensko bombo na koncu Kubrickove klasike Dr. Strangelove. Hi-jaaa! Toda še preden Will dobro nevtralizira ljudi, ki so videli levitev zunajzemeljskega bitja, teoretik zarot ugotovi, zakaj je antraks potoval v pisemskih pošiljkah - ker je na pošti velika koncentracija zunajzemeljskih bitij.
Cinični, stoični Tommy Lee Jones je poštar, a tega ne ve - ker je nevtraliziran. Ko ga Will denevtralizira, rešita svet. Za rešitev sveta sta potrebna dva. Razumete, ne - en sam še ni dovolj. Kritično maso ustvarita šele dva. Svet je pač lažje uničiti kot rešiti - za uničenje sveta zadošča že ena ženska... ee, "ilegalka", ki zleze v telo Lare Flynn Boyle. Zakaj ji K & J preprosto ne izbrišeta spomina, je misterij, toda le navidez - zunajzemeljskim bitjem, ilegalcem in drugim "tujcem" ne moreš izbrisati spomina. Vedno se vsega spomnijo. Ne moreš jih nevtralizirati - nikoli se povsem ne asimilirajo, nikoli se povsem ne prilagodijo, nikoli se povsem ne zlijejo z novo domovino. Vedno ostanejo "tujci" - vsaj malo, skrivaj, pod kožo, "v genih". Konformizem je cool. Ob ogledu Mož v črnem 2 se počutite tako, kot bi vas kot denevtraliziral - vse, kar ste videli v originalu, v prvih Možeh v črnem, se namreč vrne. Na žalost. Razen Svetovnega trgovinskega centra, se razume. Vse sledi so digitalno izbrisali... ee, nevtralizirali. In ker Barryju Sonnefeldu očitno ni bilo dovolj že to, da je recikliral original, je sklenil, da bo vlogo bistveno razširil govorečemu psu... in da mu bo v usta za nameček položil še popevko, ki jo slišite v vsakem drugem filmu - I Will Survive.
PROTI +