Gostišče "Pri mami"
Tanguy, 2001
Običajno vam ponudijo družino, ki je disfunkcionalna zato, ker je v zraku premalo ljubezni ali pa ker je kak otrok umrl. Gostišče "Pri mami" to logiko obrne - pred nami je namreč družina, ki je disfunkcionalna zato, ker je v zraku preveč ljubezni. Specifično, Gostišče "Pri mami" je pop burka o Tanguyu (Eric Berger), fantu, ki pri osemindvajsetih še vedno živi doma, pri starših (Sabine Azema & Andre Dussollier), ki pa se ga skušata znebiti - no, skušata ga "osamosvojiti", jasno, na vse mogoče in nemogoče načine.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Običajno vam ponudijo družino, ki je disfunkcionalna zato, ker je v zraku premalo ljubezni ali pa ker je kak otrok umrl. Gostišče "Pri mami" to logiko obrne - pred nami je namreč družina, ki je disfunkcionalna zato, ker je v zraku preveč ljubezni. Specifično, Gostišče "Pri mami" je pop burka o Tanguyu (Eric Berger), fantu, ki pri osemindvajsetih še vedno živi doma, pri starših (Sabine Azema & Andre Dussollier), ki pa se ga skušata znebiti - no, skušata ga "osamosvojiti", jasno, na vse mogoče in nemogoče načine.
Toda mali ne šteka, bolje rečeno, ker je ekspert za orientalistiko, okej, že praktično Kitajec/Japonec, vse njune male, diabolične, kolerične brutalnosti in finte, s katerimi ga skušata pregnati oz. odseliti, sprejme stoično, brez jeze, s kitajskim izrekom. Šit, Tanguy, večni študent in kokonski skvoter v stanovanju lastnih staršev, je edini sinolog, ki se noče preseliti na Kitajsko. Etienne Chatiliez je verjetno pogledal statistike in ugotovil, da mladi vse dlje ostajajo doma, pri starših, toda sam statistike ne preseže - Gostišče je le naštevanje opcij, ki jih imajo na voljo starši. Film nima kam. Vi pač. Razen če ni tudi v vas kaj konfucijanskega stoika.
PROTI