Vroča bejba
The Hot Chick, 2002
Rob Schneider je suženj - in film je njegova domina. Vsak film, se razume. Katerikoli - Deuce Bigelow, Zverina in zdaj Vroča bejba. Naloga filma je, da ga ponižuje, muči in žali - naloga Schneiderja je, da v tem poniževanju ekshibicionistično uživa, magari nehote, povsem idiotsko. Tokrat igra kretenskega roparja, ki ga magični abesinski uhan butne v telo bujne, hormonske Jessice (Rachel McAdams).
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Rob Schneider je suženj - in film je njegova domina. Vsak film, se razume. Katerikoli - Deuce Bigelow, Zverina in zdaj Vroča bejba. Naloga filma je, da ga ponižuje, muči in žali - naloga Schneiderja je, da v tem poniževanju ekshibicionistično uživa, magari nehote, povsem idiotsko. Tokrat igra kretenskega roparja, ki ga magični abesinski uhan butne v telo bujne, hormonske Jessice (Rachel McAdams).
Jasno, njo butne v njegovo telo. Zamenjava teles komediji ni tuja, heh, že zato, ker omogoča tako rekoč avtomatične gage, no, avtomatično komedijo, toda obenem vedno na dan potegne tudi vse implicitne, potlačene strahove heteroseksualne družbe, ki moške, homosocialne penetracije ne prenese - ko telesi zamenjata dva moška, se zgodi prav to, ne. Tu telesi resda zamenjata moški in ženska, toda ironično - efekt je identičen. Film namreč moškega-v-ženski postavi na stran (Jessice skoraj ni več na spregled), v ospredje pa postavi žensko-v-moškem, Schneiderja, ki je seveda lepa priložnost za britje norca iz gejevskih manierizmov. Brez skrbi, Vroča bejba reši oboje - heteroseksualnost in spolno razliko. Žensko je treba spraviti nazaj v žensko telo. Moški se pač bolj od tega, da bi postal gej, boji le še tega, da bi živel kot ženska.
PROTI -