24. 3. 2003 | Mladina 12 | Kultura | Film
Chicago
Michael Moore v doku-eseju Bovling za Columbine sprašuje: zakaj se Američani pobijajo med sabo? Odgovor lahko dobi v huronskem, zelo nasekanem in fluidnem, bolj montiranem kot režiranem, vodvilsko-videospotovskem, kabaretno-satiričnem mjuziklu Chicago: Američani se pobijajo zato, ker se to izplača. Umor se vedno izplača. Zakaj? Oh, iz preprostega razloga: umor je vedno pot naprej. Pot do slave. Tu imate namreč Roxie Hart (Renee Zellweger), naivno gospodinjo, anonimno banano, ki hlepi po slavi in ki hoče postati showgirl, a se ne more in ne more prebiti - ko ugotovi, da je tip, prodajalec pohištva (ne sprašujte), ki ji je obljubljal slavo, v resnici le blefer in brezvestni fukač, ga mirno ubije.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?