9. 10. 2003 | Mladina 40 | Kultura | Film
Dol z ljubeznijo
Down With Love, 2003
Catcher Block (Ewan McGregor) je vse tisto, kar leta 1962 takoj prime - catcher, macho, playboy, ladies man, bon vivant, swinger. Nad sabo je tako očaran, da bi rušil rekorde v masturbiranju, če ne bi zaradi socialnega prestiža potreboval tudi trofej. Catcher je pač reporter, ki ve, kaj hoče ženska: ljubezen in poroko. Toda po tiču ga trešči bestseller Dol z ljubeznijo, v katerem Renee Zellweger ženskam sporoča: ne mešajte ljubezni in seksa, bodite močne, mislite le na seks in svoj orgazem. Catcher se v hipu počuti tako, kot bi mu kdo nataknil kondom. Ni čudno, svet se čez noč spremeni - ženske se začnejo do moških obnašati tako, kot so se prej moški obnašali do žensk. Ženska pride, pofuka in gre naprej - moški so le še igrače.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
9. 10. 2003 | Mladina 40 | Kultura | Film
Catcher Block (Ewan McGregor) je vse tisto, kar leta 1962 takoj prime - catcher, macho, playboy, ladies man, bon vivant, swinger. Nad sabo je tako očaran, da bi rušil rekorde v masturbiranju, če ne bi zaradi socialnega prestiža potreboval tudi trofej. Catcher je pač reporter, ki ve, kaj hoče ženska: ljubezen in poroko. Toda po tiču ga trešči bestseller Dol z ljubeznijo, v katerem Renee Zellweger ženskam sporoča: ne mešajte ljubezni in seksa, bodite močne, mislite le na seks in svoj orgazem. Catcher se v hipu počuti tako, kot bi mu kdo nataknil kondom. Ni čudno, svet se čez noč spremeni - ženske se začnejo do moških obnašati tako, kot so se prej moški obnašali do žensk. Ženska pride, pofuka in gre naprej - moški so le še igrače.
Film Dol z ljubeznijo izgleda kot izgubljena seksualna farsa z začetka šestdesetih - od začetka do konca namreč ustvarja vtis, da je bil posnet leta 1962. Če bi na obraz Ewana McGregorja digitalno insertirali obraz Rocka Hudsona, na obraz Renee Zellweger pa obraz Doris Day, bi dobili sequel seksualnih fars Pillow Talk (1959) in Lover Come Back (1961). Dol z ljubeznijo je delikatna, elegantna fotokopija filma, ki sta ga Rock & Doris zamudila. Še več, film je tako retro, kot da so McGregorjev obraz digitalno insertirali na Hudsonov obraz, obraz Zellwegerjeve pa na obraz Doris Day. Toda ironično, bolj ko imitira stare seksualne farse, bolj pada na najbolj bebave klišeje najstniških komedij. Prvič, fant bejbo vedno zapelje le zato, da bi jo ponižal, potem pa se vanjo zaljubi (ja, tudi Catcher). Drugič, v moškem se vedno skriva ženska, v ženski pa moški (mhm, Catcher se začne obnašati kot ženska). In tretjič, nič ni bolj "komičnega" od simuliranja seksa (čakajte, da se ekran razcepi, huh). "Fukajmo" pomeni "Abstinirajmo".
ZADRŽAN