14. 3. 2004 | Mladina 10 | Kultura | Film
Kot rit in srajca
Stuck on You, 2003
Boter pravi: Zgodovina nas uči le eno - da je mogoče vsakogar ubiti. Hollywood pa pravi: Filmska zgodovina nas uči le eno - da dober marketinški koncept odpre morje. In Ivan Reitman se je verjetno leta 1988 počutil kot Mojzes, ko so njegovo najnovejšo komedijo propagirali s sloganom: "Arnold Schwarzenegger in Danny DeVito sta Dvojčka!" Le zakaj ne? Njegov film je bil čisti high-concept: v filmu je bilo toliko kot v sloganu, in narobe, v sloganu je bilo toliko kot v filmu. Z eno besedo: h'woodski ideal je film, ki ga je mogoče v celoti spraviti v marketinški slogan.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?