Kot rit in srajca

Stuck on You, 2003

Boter pravi: Zgodovina nas uči le eno - da je mogoče vsakogar ubiti. Hollywood pa pravi: Filmska zgodovina nas uči le eno - da dober marketinški koncept odpre morje. In Ivan Reitman se je verjetno leta 1988 počutil kot Mojzes, ko so njegovo najnovejšo komedijo propagirali s sloganom: "Arnold Schwarzenegger in Danny DeVito sta Dvojčka!" Le zakaj ne? Njegov film je bil čisti high-concept: v filmu je bilo toliko kot v sloganu, in narobe, v sloganu je bilo toliko kot v filmu. Z eno besedo: h'woodski ideal je film, ki ga je mogoče v celoti spraviti v marketinški slogan.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje: