Pokora
Atonement, 2007
Odkar je Hitchcock Vrv posnel v osmih dolgih kadrih, ki so - zaradi njegovega spretnega skrivanja montažnih rezov - izgledali kot en sam dolg kader, režiserji kar tekmujejo, kdo bo vzdržal dlje brez montažnega reza. Pokoro so očitno posneli iz več razlogov: prvič, ker so bestsellerji ready-made bližnjice do fame (tokrat via Ian McEwan), drugič, ker je Zelo dolga zaroka potrebovala še seksapil II. svetovne vojne, tretjič, ker se prevzetnopristrana Kiera Knightley odlično poda “introspektivnemu” rašomonskemu voyeurizmu, s katerim se začne film (Jack Sparrow bi doživel ejaculatio praecox), četrtič, ker imajo romance med aristokratskimi puncami (Kiera Knightley) in njihovimi služabniki (James McAvoy) zajamčeno harlekinsko, knjižno-klubsko publiko, ki se ji zdi Ljubimec lady Chatterley šokantni, a še ravno sprejemljivi porno chic, petič, ker je pedofilija prepovedana, inverzija pedofilije pa ne (želja perverzne 13-letnice, da bi ji McAvoy delal to, kar dela njeni starejši sestri, je natanko to), in šestič, ker gledalcu daje občutek, da je za ceno ene vstopnice dobil dva filma - tistega, ki se dogaja pred vojno, in onega, ki se dogaja med vojno in ki se začne v francoskem Dunkerku, kjer zlomljena britanska vojska čaka na evakuacijo, ki jo Joe Wright ozaljša z dolgim, epskim neprekinjenim panoramiranjem, verjetno glavnim razlogom, da je ta film sploh posnel.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?