|  Mladina 38  |  Kultura  |  Knjiga

Merjenje čustvene inteligence

Mladinska knjiga, Ljubljana 2000, 6.130 SIT

Če je termin inteligenca nekaj asocialnega, pa čustvena inteligenca meri prav na uspešnost graditve odnosov med ljudmi.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

 |  Mladina 38  |  Kultura  |  Knjiga

Če je termin inteligenca nekaj asocialnega, pa čustvena inteligenca meri prav na uspešnost graditve odnosov med ljudmi.

V življenju torej ne šteje le hitrost možganskih kolesc, temveč tudi količina čustvene energije, optimizma, samospoštovanja, predanosti delu, natančnosti, želje po spremembi, poguma, odločnosti, samouveljavljanja, strpnosti, obzirnosti in družabnosti.

Knjiga je narejena shematsko. Posamezna poglavja tečejo v dihotomiji, tako denimo optimizem razdeli na optimista in pesimista, pri vsakem našteje pluse ter minuse - črnogledež zna celo v idiliki predvideti bodoče zaplete in težave -, poišče vzroke za določeno držo - optimistovi starši npr. niso bili zelo kritični -, ter predlaga načine, kako preoblikovati skrajnosti. Ne le v smislu, kako naj optimist najde kje tudi kakšno napako, ali pa si pesimist poskusi nadeti nasmeh na obraz, marveč tudi v navodilih šefom, kako ravnati z njima, da bosta delovno vzdušje in učinek optimalna.

To slednje je pravzaprav credo celotnega dela. Kako povečati zaslužek podjetja, ne da bi karkoli investiral? Zaposlene obdelaš po testih čustvene inteligence in potem pri vsakem spodbujaš manjkajoče oziroma zaviraš pretirane lastnosti.

Hladen priročnik za menedžerje.