25. 9. 2000 | Mladina 39 | Kultura | Knjiga
Politični marketing: besedna in slikovna predvolilna vojna
Študentska založba, Ljubljana 2000, 5.940 SIT
Pogled (s slovensko majhnostjo neobremenjenega) političnega antropologa.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
25. 9. 2000 | Mladina 39 | Kultura | Knjiga
Pogled (s slovensko majhnostjo neobremenjenega) političnega antropologa.
Knjiga bi bila lahko klasičen učbenik, vendar se avtor temu zavestno izogne, saj - kljub temu, da gre za strokovno delo, ki temelji na uporabi celotnega znanstvenega aparata - le to ni pisano v maniri dolgočasne znanstvene literature. Pred bralcem se tako odvije berljiva, vendar zahtevna zgodba, skozi katero avtor na (ob)razlagi konkretnih primerev poda pestro zgodovino jezikovnega in slikovnega volilnega marketinga v Sloveniji od osamosvojitve do danes. Nastopajoči: stranke, predsedniški kandidati, Cerkev in - Država oz. državni marketing /Stranke se še vedno bolj ukvarjajo same s sabo kot z državo in narodom .../. Iztržek prebranega: kritična refleksija pomembnega segmenta desetletne slovenske zgodovine.
Knjigo naj si "obvezno prejmejo": politične stranke in reklamne agencije (med katerimi so, velja za oba naštevka, tako vrhunski profesionalci kot tudi diletanti, ki se morajo še veliko naučiti); politični novinarji (ki mnogih reči v domači politični praksi ne prepoznajo vedno s pravimi besedami, kategorijami in pojmi); študenti družbenih ved (ki oboroženi s teorijo v praksi ponavadi "skujejo" volka); - in seveda vsi tisti, ki jih politika na takšen in drugačen način zadeva, ali pa jih preprosto samo - zanima.
P.S.: Spoštovana Založba! To, kar je "uspelo" v knjigi navedenemu lektorskemu paru, Amandi in Petri ter korektorici Jasni, bi se smelo v vaši (Študentski!) založbi zgoditi samo trikrat: prvič, zadnjič in nikoli več! Ali v njihovi maniri: kamo li sreče, da gre za vrhunsko napravljen izdelek, ki mu niti lektorski atentat ne more vzeti kredibilnosti.