-
29. 7. 2011 | Mladina 30 | Družba
Slovenija si, tako kot Evropska unija in praktično ves razviti svet, prizadeva zmanjšati uživanje soli med prebivalstvom. Nedavno smo bili priča državni oglaševalski akciji s sloganom »Preveč soli škodi«, poleg tega pa imamo tudi akcijski načrt za zmanjševanje uživanja soli med prebivalstvom do leta 2020. Prevelike količine zaužite soli naj bi namreč vplivale na povišanje krvnega tlaka, s tem pa na pojav velikega deleža srčno-žilnih bolezni.
-
15. 7. 2011 | Mladina 28 | Družba
Pred dnevi so mediji poročali, da je Oglaševalsko razsodišče po pritožbi Zveze potrošnikov Slovenije (ZPS) in posameznih potrošnikov slovenski Danone pozvalo, naj neha predvajati oglas za napitek Danacol, ker naj bi pri otrocih zbujal občutke nelagodja in strahu. Pohvalno, vendar kaplja v morje. Zakaj pa se ni nič zgodilo, ko je več tiskovnih agencij že septembra 2009 vsemu svetu poročalo, da je ameriška podružnica tega francoskega živilskega giganta oblikovala sklad v vrednosti 35 milijonov dolarjev za poplačilo skupine potrošnikov, ki so jo tožili zaradi dolgoletnega prikazovanja zavajajočih reklam za jogurt Activia in napitek Actimel? Michael Neuwirth, eden od tiskovnih predstavnikov ameriške družbe Dannon, je takrat zatrdil, da bodo v kratkem spremenili reklamo in oznake na omenjenih izdelkih, da bi odpravili dvoumnost. Agencije so še poročale, da se je družba odločila tako končati sodni postopek, kajpak zato, da bi se izognila še dodatnim stroškom. Pritožniki so ji od januarja 2008 očitali, da je, da bi neupravičeno bogatela z dragim jogurtom Activia, ki ga je v ZDA med drugimi oglaševala igralka Jamie Lee Curtis, namigovala na njegove domnevne zdravstveno dokazane pozitivne učinke na prebavo. Poravnava je, tako agencija France Presse, zajemala tudi več sodnih postopkov v zvezi z napitkom Dan-Active, ameriško različico Actimela, ki naj bi pomagal krepiti naravno odpornost.