31. 5. 2013 | Mladina 22 | Kultura | Film
Ustavljen na poti
Halt auf freier Strecke, 2011
Andreas Dresen
Smrt.
V času, ko je smrt iz filmov izginila ali pa postala tako irealna, da celo v filmih, v katerih povsem očitno umre veliko ljudi (Hitri in mrtvi 6), mrtvih sploh ne vidimo več, deluje nemški Ustavljen na poti šokantno, že kar srhljivo, saj ne prikazuje le zadnjih mesecev v življenju moškega (Milan Pescel), ki je na hitro dobil fatalno diagnozo (neozdravljivi tumor), ampak njegovo umiranje prelevi v morbidni tematski park, tako rekoč obdukcijo še živega, jeznega in napetega, vse bolj blodnega, razpadajočega in agoničnega, vse manj živega fana Nirvane, ki se oklepa iPhona, kot da bi verjel vsaj v posmrtno življenje svojih posnetkov, če že ob hrapavem pogledu nase ne more verjeti v svoj sladki poslej.
(Kinodvor)
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.