16. 5. 2014 | Mladina 20 | Politika | Intervju
Logika, po kateri naj bi večjo kompetentnost dosegali z manj znanja, preprosto ne vzdrži.
Dr. Damijan Štefanc
Protislovja uporabnosti znanja
Prevladujoče težnje po preoblikovanju šolstva so na prvi pogled zelo privlačne. Gre za težnje, da bi šole posredovale zgolj uporabno znanje s čim manj učenja nesmiselnih podatkov. Docent za didaktiko in kurikularne teorije na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani dr. Damijan Štefanc opozarja na spornost te usmeritve. Izločanje »neuporabnega« znanja lahko dolgoročno vodi k nižji kakovosti splošne izobrazbe.
Učenci se že od nekdaj zgražajo, češ da je snov, ki se je učijo, uporabna le do naslednjega ocenjevanja. Zakaj sta stroka in politika potrebovali toliko časa, da sta prišli do ugotovitve, da je neko znanje uporabno, drugo pa neuporabno?
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.