Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 25  |  Kultura  |  Film

Joker

Wild Card, 2015
Simon West

Lasvegaški noir.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 25  |  Kultura  |  Film

Lasvegaški noir.

Simon West je kariero – če odmislimo videospote à la Never Gonna Give You Up (via Rick Astley) – začel spektakularno, z Letalom prekletih, toda po Lari Croft, sicer orjaškem hitu, se je nepričakovano zaplezal v TV-filme in serije, nič manj pa v rimejke (Ko pokliče tujec, Ledeni morilec), med katere sodi tudi Joker, rimejk ležerne, pozabljene noir kriminalke Heat (posnete po romanu in scenariju Williama Goldmana, scenarista klasik Butch Cassidy in Sundance Kid in Vsi predsednikovi možje), v kateri Burta Reynoldsa, originalnega tough guya, ki je bil tedaj, leta 1986, že tako plešast, da je nosil tisti famozni, komični, patetični lasni vložek (a mu ni rešil samsonovske kariere), nadomešča Jason Statham, tough guy nove šole (resignirani “svetovalec za varnost”, prosti strelec utrujenega pogleda, privatnik v mestu moralnega hazarda, plačanec z vedno pripravljenim sarkazmom, gardedama zavoženih talentov in rev), ki ne potrebuje več las, da bi razmetal, polomil in razsekal ošabne, prenapete, motene lasvegaške gangsterje (Milo Ventimiglia ipd.), ki so za štos posilili in iznakazili prostitutko (Dominik García-Lorido), revanšistično femme fatale, ampak že s kreditnimi karticami, pepelniki in jedilnim priborom, ki jih prelevi v smrtonosno orožje (ah, v njegovih rokah, kraljicah bondovske improvizacije, itak vse postane orožje), več kot nadoknadi vse izgubljene lase, tako da film na koncu vendarle izgleda kot tematski park Stathamove zelo fleksibilne pasivne agresivnosti, ki potrebuje kazino, da bi samoobčudovanje prelevila v koncept.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.