Uredništvo

 |  Kultura

Tiste priredbe, ki so nemalokrat boljše od originala

Jutri bo v ljubljanski Hali Tivoli nastopila glasbena zasedba Scott Bradlee's Postmodern Jukebox

V petek, 11. maja, bo ljubljansko Halo Tivoli prvič obiskala zasedba, ki si je ime pravzaprav ustvarila "od ušes do ušes" oziroma prek spleta in tam skupno nabrala že skoraj milijardo ogledov. Gre za skupino, ki sicer preigrava avtorske skladbe drugih, a jih obleče po svoje in predrugači skozi cedilo bluesa in swinga. Scott Bradlee's Postmodern Jukebox je tudi koncertni hit, njihovi nastopi so nekakšno potovanje skozi čas, njihov miks rocka, popa in jazza pa dokazuje, da lahko tud reciklaža, če je dobra, deluje v kateremkoli obdobju, prisluhne pa ji lahko več različnih generacij.

Postmodern Jukebox je sicer skupina newyorških jazz glasbenikov, ki obstaja od leta 2009, ko so se na spletu začele pojavljati njihove prve priredbe. Od takrat so na spletni video platformi YouTube nabrali več kot 850 milijonov ogledov, njihov kanal pa ima 3 milijone naročnikov.  V razprodanih klubih in dvoranah so nastopali že v 60 državah po vsem svetu.

Njihovi ustvarjalnosti in edinstveni izvedbi ne ploska zgolj razgreto občinstvo, temveč tudi izvajalci, katerih skladbe so vzeli v svoje roke in jih preoblekli v vintage zvočne podobe.

Med priredbami, s katerimi so zasloveli, so tudi veliki svetovni hiti – na primer: Creep (Radiohead), All About That Base (Meghan Trainor), Bad Romance (Lady Gaga),Oops… I did it Again (Britney Spears) , Umbrella (Rihanna), My Heart Will Go On (Celine Dion), You Give Love A Bad Name (Bon Jovi), Nothing Else Matters (Metallica), Last Christmas (Wham!) in drugi.

m3lF2qEA2cw

sB6HY8r983c

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.