Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 19  |  Kultura  |  Film

Dej no

C’mon C’mon, 2021, Mike Mills

za +

Nikoli nisi zares tukaj.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič jr.

 |  Mladina 19  |  Kultura  |  Film

za +

Nikoli nisi zares tukaj.

Joaquin Phoenix igra Johnnyja (Joaquin Phoenix), newyorškega radijskega novinarja, ki potuje po Ameriki in otroke sprašuje, kako si predstavljajo prihodnost, toda sam izgleda kot odgovor na vprašanje: Johnny, kako si predstavljaš preteklost? Njegova mama je nedavno – po hudem, mučnem alzheimerju – umrla, a z njo že leta prej sploh ni govoril. Preteklost ga je stravmatizirala, introvertirala in osamila. Tudi z Viv (Gaby Hoffmann), svojo sestro iz Los Angelesa, nima kakih silnih stikov, njen nekdanji mož (Scott McNairy), bipolarni glasbenik, pa je v tako manični fazi, da potrebuje oskrbo. Čeravno jo je življenje z njim izčrpalo, ustavilo in destabiliziralo, sklene, da bo sama poskrbela zanj, zato se odpravi k njemu, v San Francisco, Jesseja (Woody Norman), svojega devetletnega sina, pa prepusti Johnnyju, ki otroke pozna le iz fikcij.

Čaka ga skok v neznano, kajti Jesseja, hiperaktivca, ki se nikoli ne utrudi, vzame s sabo, na novinarsko potovanje, vse do Detroita, New Yorka in New Orleansa, toda bolj ko se družita, bolj postaja jasno, da bi lahko Jesse Johnnyja mirno vprašal: ja, in kako si TI predstavljaš prihodnost? Česa se nadejaš? Kaj bi rad postal? Kemija med njima – med nadomestnim očetom in nadomestnim sinom – je brezhibna. »Spominjal te bom na vse,« dahne Jesse. Film Dej no, melanholičen kot črno-bela fotografija in črno-bel kot nostalgija, pokaže, da je življenje tako intimno, delikatno in obenem neformalno, da se nanj težko zares spoznamo, da se najbolj prizadevajo tisti, ki so si najbližje, da nisi nikoli zares doma in da je prihodnost nekaj vsakdanjega, splet malih vsakdanjosti, negotovosti, upočasnitev, pospešitev, razočaranj, obžalovanj in preobčutljivosti, ki bolijo, toda temu, ki premore dovolj domišljije, omogočajo, da je vedno pet minut v prihodnosti. Prav res, ni lahko biti živ. Že to, da nekoga nadomeščaš, je uspeh. (Kinodvor + VOD)

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.