Blockhead: The Music Scene
2010, Ninja Tune
Newyorški didžej in producent Blockhead, ki je sicer znan tudi po značilnem nergaštvu, se te dni vrača s tretjim, aranžmajsko doslej najkompleksnejšim albumom. Tokrat je stavil na program Ableton, s katerim je skušal več različnih idej spraviti v en kos glasbe. Komadi so tako izjemno kolažni; njegova produkcija je sicer že prej črpala iz ogromne malhe semplov vseh mogočih kontekstov (od big band jazza do drugih godb), zdaj pa je ta slog še radikalnejši: (hiphoperski) surovi bobni se spreminjajo vsako minuto, melanholične melodike so sestavljene shizofreno, a dramaturško natančno. Drugače od številnih kolegov Blockhead na srečo ni popustil zahtevam trga, da je na plato nujno treba vključiti tudi vokalne komade. Nepretresljivo - v dobrem smislu.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Newyorški didžej in producent Blockhead, ki je sicer znan tudi po značilnem nergaštvu, se te dni vrača s tretjim, aranžmajsko doslej najkompleksnejšim albumom. Tokrat je stavil na program Ableton, s katerim je skušal več različnih idej spraviti v en kos glasbe. Komadi so tako izjemno kolažni; njegova produkcija je sicer že prej črpala iz ogromne malhe semplov vseh mogočih kontekstov (od big band jazza do drugih godb), zdaj pa je ta slog še radikalnejši: (hiphoperski) surovi bobni se spreminjajo vsako minuto, melanholične melodike so sestavljene shizofreno, a dramaturško natančno. Drugače od številnih kolegov Blockhead na srečo ni popustil zahtevam trga, da je na plato nujno treba vključiti tudi vokalne komade. Nepretresljivo - v dobrem smislu.
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.