29. 4. 2010 | Mladina 17 | Kultura | Plošča
Billysi: Bite me
2010, Dallas Records
+ +
Nekoč so se imenovali Billy's Private Parking in so peli ubrane pop skladbe, kot je Brez besed, peli so v oglasu za Deit, njihova pevka Urška pa tudi v oglasu za Simobil. Komercialno uspešen bend je letos izdal četrti album, na katerem prevladujejo angleščina, napol pokradeni rifi in najstniška besedila. Pravzaprav Billysov, kakor se imenujejo zdaj, sploh ne bi več opazili, če jih Dragan Bulič ne bi omenil v svojem zahvalnem govoru ob prejetju viktorja, kjer jih je postavil v opozicijo neslovenskemu Plavemu orkestru. Kaj je tako zelo slovenskega v neizvirnih komadih, ki bi jih z lahkoto prilepili v najstniški hollywoodski film z začetka devetdesetih let, pa ne vemo.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.