Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 23  |  Kultura  |  Film

Zadnja pesem

The Last Song, 2010 Julie Anne Robinson

Upajmo!

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,5 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal ali Google Pay

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,5 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 16,20 EUR dalje:

Marcel Štefančič, jr.

 |  Mladina 23  |  Kultura  |  Film

Upajmo!

Miley Cyrus igra Hanno Montano že toliko časa, da je postala Hannah Montana - in Hannah Montana hoče zdaj postati Miley Cyrus. To je v njenem interesu - in interesu vseh tistih, ki z njo služijo. Zato je povsem logično, da se je njenim agentom, menedžerjem in Disneyju zastavilo vprašanje: kaj bomo počeli z Miley Cyrus, ko bo odrasla? Ko kot Hannah Montana ne bo več sprejemljiva? Ko se bo postarala? Ko bo odrasla? Ko se bo njena publika postarala?

Kako torej poskrbeti, da je njena publika ne bo razvojno prehitela - da ji ne bo ušla? Nič, z otroškimi in mladinskimi zvezdami je vedno problem: kako jim omogočiti prehod v naslednjo razvojno stopnjo? Kako jih spraviti na razvojno stopnjo njihove publike? In Zadnja pesem je natanko to: ne film, ampak rešilni paket, ki skuša Miley Cyrus spraviti v naslednjo razvojno fazo - in jo spremeniti v dramsko igralko. Kako pokažejo, da se je spremenila? Prvič, zapoje le eno pesem. Drugič, na soundtracku sta le dve njeni pesmi. Tretjič, igra punco, ki svojima staršema ne more odpustiti, da sta se ločila. Četrtič, ko jo mati poleti pošlje k očetu (Greg Kinnear), nekam na ameriški jug, z odprtimi očmi in razprtimi usti stalno kaže, da je jezna, tesnobna in uporniška. Petič, spi z želvami, da jih ne bi požrl Darwin. In šestič, scenarij so dali napisati Nicholasu Sparksu, piscu sladkobnih, žajfastih romanov, specialistu za južne obale, sončne zahode, telenovelistične skrivnosti, lenobna naključja in altruistično trpljenje mladih Wertherjev. Ergo: vse je pisano na kožo njeni novi razvojni stopnji. Problem je le v tem, da vse skupaj izgleda kot sabotaža - kot past, v katero so zmamili Miley Cyrus, da bi celemu svetu pokazali, da ne zna igrati. Ko jo gledate, se ne morete znebiti občutka, da se ji zgodi to, kar se je v mjuziklu Pojmo v dežju zgodilo Lini Lamont, zvezdnici nemega filma, ki ob prihodu zvoka potrebuje glas druge igralke, kajti njen glas je srhljivo piskajoč, neznosno moteč in totalno nesprejemljiv - ko jo zmamijo na oder in na lepem dvignejo zastor, za katerim stoji ženska, ki ji daje glas, jo pred očmi in ušesi njene publike kompromitirajo, osmešijo in pokopljejo. Ne, Lini Lamont prehod v zvočni film - v naslednjo razvojno fazo filma - ne uspe. Miley Cyrus bi morala mutirati v literarni lik - v romanih se namreč ne vidi, kako dobro igrajo liki.

Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.