7. 11. 2014 | Mladina 45 | Politika
Adijo, avtoceste
Vlada Mira Cerarja za zaprtimi vrati v pospešeno privatizacijo avtocest
Odprtje šentviškega predora v Ljubljani junija 2008. Za ta 5,5 kilometra dolg predor, zdaj še v javni lasti, smo plačali več kot 155 milijonov evrov.
© Borut Krajnc
Miro Cerar, predsednik vlade, je na volitvah zmagal z obljubo o »premišljeni privatizaciji«. Slovenija podjetij naj ne bi več prodajala rokohitrsko in na podlagi politike izvršenih dejstev, kot se je to zgodilo v primeru Aerodroma Ljubljana in Telekoma, je obljubljal. Tokrat naj bi šlo za strateški premislek. A manj kot dva tedna po prisegi Cerarjeve vlade, in še preden je parlament sploh karkoli odločil glede »premišljene« strategije upravljanja državnega premoženja, še preden je torej odločil, katere državne naložbe bodo strateške in katere zgolj finančne, so se v Slovenskem državnem holdingu (SDH), na ministrstvu za finance in ministrstvu za infrastrukturo že začeli pospešeno pripravljati na privatizacijo novega podjetja – slovenskih avtocest, Družbe za avtoceste Slovenije (Dars).
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.