16. 10. 2015 | Mladina 42 | Družba
Študentsko komercialno središče
Simbol združevanja partikularnih poslovnih interesov študentske elite
Nastajajoči Študentski kampus – res pravi simbol (sedanjega) delovanja študentske organizacije
© Martin Kovač
Študentska organizacija Univerze (ŠOU) v Ljubljani v času vse manjšega priliva javnih sredstev išče nove poslovne priložnosti. Tako so študentski funkcionarji nedavno na Pivovarniški 6 pompozno odprli svoj najnovejši podjetniški projekt, novi Študentski kampus. Delno dokončani trgovsko-poslovni kompleks so oklicali za simbol uspešnega četrtstoletnega delovanja študentske organizacije in njenega boja za študentske pravice.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.