30. 9. 2016 | Mladina 39 | Družba
Diskontni tartufi in kaviar
Bio kozice, stranišča za stranke in zdaj še oblikovalska oblačila – diskontne trgovine se korenito spreminjajo in s tem postajajo tekmice supermarketov. Nove konkurence se zdaj bojijo tudi trgovine z oblačili.
Zadnje, kar bi človek pričakoval na ulici z luksuznimi trgovinami v nemškem Hamburgu, je oblačilo za 5,99 evra. Priložnostno razprodajo diskontne trgovine z živili na tej ulici bi zato lahko razumeli kot prefinjeno obliko kritike potrošništva.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.