Zoom pred SLO - JUG

Nogomet - kralj gledanosti po Evropi

Boj za najvišji rating tv-gledanosti in s tem prodaja najdražjega oglaševalskega prostora sta povsod po svetu neusmiljena, s tem pa si roke manejo razni merilci javnega mnenja, ki z različnimi metodami bojda natančno ugotavljajo gledanost določenih oddaj. Najbolj zanesljiva metoda naj bi bila telemetrija, ki naj bi natančno pokazala, kaj kdo od izbranega publikuma gleda v določenem trenutku. V Sloveniji gledanost s telemetrijo meri AGB-IRM v 215 gospodinjstvih, po podatkih, ki jih je moč najti na svetovnem spletu, pa je prvo četrtletje (kljub veliki krizi oddaje) še vedno pripadlo Galuničevemu Zoomu, saj naj bi ga v eni izmed oddaj gledalo kar 27,50 odstotka gledalcev.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: