23. 7. 2005 | Mladina 29
Novinar za pralni prašek
P & G zlorabil novinarstvo v prodajno-oglaševalske namene
Zadnje čase je med gospodinjskimi oglasi, ki jih rolajo naše televizije, največ pozornosti zbudil oglas za pralni prašek Ariel. V njem nastopa "novinar Peter", ki se je odločil, kot pravi, "neodvisno" preveriti kvaliteto tega praška, zato se je odpravil na SGS Institut Fresenius, kjer so ga strokovnjaki, ki so analizirali prašek, prepričali, da je Ariel res zakon in da je tudi boljši od tekmeca na slovenskem trgu. Že samo dejstvo, da je podjetje P & G za povečanje prodaje svojega izdelka izkoristilo novinarski poklic, je mnoge zelo razburilo. Še posebej novinarje. Kot da to ne bi bilo dovolj, pa Slovak dr. Peter Zemanik, ki nastopa v oglasu, v resnici že dolgo ni več novinar, temveč je zaposlen v PR-agenciji Action Global Communication.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?