Jure Trampuš

 |  Mladina 14  |  Politika

Nedotakljivi Jože Možina

Kako so na TV Slovenija pomešali oglasni in informativni žanr in kako novinarski lavreat vztraja na piedestalu nezmotljivosti

V reklami za 12. številko Mladine je bila za trenutek prikazana tudi slika Jožeta Možine ob prejemanju Jurčičeve nagrade. Besedilo reklame je bilo preprosto. 'Zgodovinarji so prešteli žrtve druge svetovne vojne. Številke se ne ujemajo z resnico Jožeta Možine.'

V reklami za 12. številko Mladine je bila za trenutek prikazana tudi slika Jožeta Možine ob prejemanju Jurčičeve nagrade. Besedilo reklame je bilo preprosto. 'Zgodovinarji so prešteli žrtve druge svetovne vojne. Številke se ne ujemajo z resnico Jožeta Možine.'
© Igor Škafar

Televizija Slovenija si je prejšnji teden privoščila nenavadno potezo. Neposredno po reklamnem oglasu za 13. številko Mladino je še znotraj oglaševalskega bloka objavila telop s tekstom, lastnim podpisom in pojasnilom. "RTV Slovenija se distancira od vsebine oglasa tednika Mladina z dne 22.03.04, saj gre za diskreditacijo profesionalnega dela našega novinarja Jožeta Možine." Napis je na ekranu visel nekaj sekund, sledile pa so druge reklame.

 

Zakup člankov

Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?

Pošljite SMS s vsebino MLADINA2 na številko 7890 in prejeto kodo prepišite v okvirček ter pritisnite na gumb pošlji

Nakup prek telefona je mogoč pri operaterjih Telekomu Slovenije in A1.

Članke lahko zakupite tudi s plačilnimi karticami ali prek storitve PayPal

Tedenski zakup ogleda člankov
Za ta nakup se je potrebno .

4,2 €

Za daljše časovne zakupe se splača postati naročnik Mladine.

Mesečna naročnina, ki jo je mogoče kadarkoli prekiniti, znaša že od 15,8 EUR dalje: