7. 4. 2004 | Mladina 14 | Politika
Nedotakljivi Jože Možina
Kako so na TV Slovenija pomešali oglasni in informativni žanr in kako novinarski lavreat vztraja na piedestalu nezmotljivosti
V reklami za 12. številko Mladine je bila za trenutek prikazana tudi slika Jožeta Možine ob prejemanju Jurčičeve nagrade. Besedilo reklame je bilo preprosto. 'Zgodovinarji so prešteli žrtve druge svetovne vojne. Številke se ne ujemajo z resnico Jožeta Možine.'
© Igor Škafar
Televizija Slovenija si je prejšnji teden privoščila nenavadno potezo. Neposredno po reklamnem oglasu za 13. številko Mladino je še znotraj oglaševalskega bloka objavila telop s tekstom, lastnim podpisom in pojasnilom. "RTV Slovenija se distancira od vsebine oglasa tednika Mladina z dne 22.03.04, saj gre za diskreditacijo profesionalnega dela našega novinarja Jožeta Možine." Napis je na ekranu visel nekaj sekund, sledile pa so druge reklame.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?