22. 6. 2007 | Mladina 24 | Politika
Politični prsti v oglaševalskem kolaču
Novoustanovljeno podjetje, ki usmerja oglaševalske tokove iz podjetij pod državnim vplivom, je prvo leto poslovanja zaključilo s 15 milijoni evrov prometa
Mobitel - oglašuje v Novi reviji, ne oglašuje več v edicijah Dnevnika in Mladine
© Borut Peterlin
Nekaj mesecev po tem, ko je Janez Janša zmagal na volitvah, je k sebi povabil tedanjega predsednika uprave Dela Tomaža Peroviča. Janša naj bi mu razložil, da je Delo izrazito kritično do njegove vlade in da koalicija tega ne bo dopuščala. Če Delo samo ne bo spremenilo uredniške politike, naj bi dejal Janša na tem sestanku Peroviču, potem bo to uredila vlada. Pritisnila naj bi na vsa tista podjetja, na katera ima vpliv, in bo v Delu prenehala oglaševati. "Podrobneje o tem dogodku ne bi želel govoriti," nam je dejal Perovič, ki dela zdaj na POP TV kot svetovalec uprave.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?