12. 9. 2007 | Mladina 36 | Politika
Zloraba zaupanja
Kako je Nova Ljubljanska banka z obljubo o vsakoletnem zviševanju obrestne mere za depozitne pogodbe zavedla in oškodovala svoje varčevalce
Marjan Kramar, direktor Ljubljanske banke
© Borut Krajnc
Znano je, da banke zelo nerade priznajo svoje napake v odnosu do strank. Še težje kot opravičilo pa jim gre od rok morebitna odškodnina. Zato je izredno pomembno, kako se bo v prihodnjih mesecih na sodišču razpletla zgodba o modrem varčevanju. "Zmaga varčevalcev v tožbi proti Novi Ljubljanski banki bo vzorčen primer za vse prihodnje spore med potrošniki in ponudniki bančnih storitev," pravi odvetnica Živa Drol Novak, ki prek Zveze potrošnikov Slovenije v tožbi zoper NLB zastopa interese modrih varčevalcev. Da bi lažje razumeli, kako so podružnice NLB zavedle in oškodovale na stotine svojih varčevalcev, se moramo vrniti v zgodovino.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?