Božja beseda - vir duhovnosti slovenskega človeka
Svetopisemsko leto 2007 se začenja s papeževim pozivom k discipliniranju in moralni prevzgoji medijev
Svetovni dan sredstev družbenega obveščanja je dan, ko izza vatikanskih zidov urbi et orbi sporočijo, da tudi na Svetem sedežu berejo časopise, poslušajo radie, gledajo televizije in deskajo po svetovnem spletu ter da s tistim, kar preberejo, slišijo, vidijo in preklikajo, niso pretirano zadovoljni. Svojo drugo poslanico ob praznovanju svetovnega dneva sredstev družbenega obveščanja, ki ga bomo letos obhajali 20. maja, je papež Benedikt XVI. poimenoval Otroci in mediji, izziv za vzgojo, v njej pa ne poziva samo k boljši vzgoji otrok, marveč predvsem k prevzgoji medijev, na odgovornost pa kliče tako njihove lastnike kot novinarje, pri čemer starše opozarja na agresivno komercialno politiko množičnih medijev, ki vse pogosteje izpodrivajo šolo, družino in cerkev, proizvajanje programskih vsebin, ki za zabavo poudarjajo nasilje, prikazujejo antisocialno dejavnost in na vulgaren način obravnavajo človeško spolnost, pa je označil kot neokusno perverzijo, še posebej če so te vsebine namenjene otrokom in mladostnikom. Starši imajo torej "pravico in dolžnost, da otroke naučijo previdne rabe medijev in jih vzgajajo za objektivno sodbo, ki jih vodi, ko izberejo ali zavrnejo določeno medijsko vsebino. Starši tega napora ne zmorejo sami, za kaj takega potrebujejo podporo šole, župnije in širše skupnosti," piše Benedikt XVI. in dodaja: "Če želi cerkev podpreti prizadevanja staršev, ne bi smela opustiti naporov za medijsko vzgojo, ampak bi morala na tem področju prednjačiti." Povedano drugače, starši bodo resnično razbremenjeni šele takrat, ko se bo verouk uvedlo na vseh nivojih vzgojno izobraževalnega procesa.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?