26. 3. 2001 | Mladina 12 | Družba
Robo ljubljenčki
Primerjalna študija sedanjosti in prihodnosti elektronskih domačih ljubljenčkov
© Denis Sarkić
Tamagočiji so bili nekoč med ljubitelji virtualne topline taka avantgarda, da so jim na veliko posvečali cele članke, v temle pa jih lahko uporabimo predvsem kot dobro iztočnico za poznejše, mnogo bolj dovršene projekte. Škatla z digitaliziranim bitijcem, katerega potrebam je treba iz dneva v dan na ta ali oni način zadostiti, se je namreč že precej izpela: lahko bi rekli, da jo je s svojimi novimi tehnološkimi bonbončki preprosto povozil čas. Dizajnerji so jo za izboljševanje prodajnih rezultatov prisiljeni kombinirati s kako povsem drugo marketinško foro, idealen primer za to bi bila rumena škatla, ki je prišla pod roke avtorju tega teksta: gre namreč za tamagočija pokemona. Pokemončki so bili še ne tako zelo daleč nazaj prekrasen trademark, ki se je dal prilepiti praktično čemurkoli (plišastim igračkam, zobotrebcem, straniščnim metlicam, čemurkoli!), da je šlo za med, in v to paleto bi se dal umestiti tudi ta veseljak.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?