29. 5. 2015 | Mladina 22 | Ekonomija
Privatizacijska manija
Medijsko navijanje za prodajo Pošte Slovenije
Britanci so protestirali proti prodaji pošte, neuspešno, a njihova opozorila so se izkazala za utemeljena
© Profimedia
Da pri prodaji državnih podjetij vztraja vlada, je morda celo razumljivo, saj naj bi potrebovala denar za zmanjšanje javnega dolga. Za prodajo državnih podjetij pa vneto navijajo tudi nekateri slovenski mediji, na primer časnik Finance. Ta meni, da bi morali privatizirati tudi Pošto Slovenije, kajti šele, ko bi bila ta v zasebni lasti, bi državljanom zagotavljala kakovostne in zaupanja vredne poštne storitve in imela velike dobičke. Pravijo, da je Pošta izgubila fokus, saj v svojih poslovalnicah prodaja tudi res čudaške artikle, toda ključni razlog za prodajo naj ne bi bili bizarni izdelki ali neprijazni uslužbenci pri okencih, pač pa poslovni rezultati.
Zakup člankov
Celoten članek je na voljo le naročnikom. Če želite zakupiti članek, je cena 4,2 EUR. S tem nakupom si zagotovite tudi enotedenski dostop do vseh ostalih zaklenjenih vsebin. Kako do tedenskega zakupa?
Pisma bralcev pošljite na naslov pisma@mladina.si. Minimalni pogoj za objavo je podpis z imenom in priimkom ter naslov. Slednji ne bo javno objavljen.